18 December, 2022

Day 78: From Welsh to Xhosa… to French

Welsh > Xhosa


Lo msebenzi awumeleli ifilosofi yamanzi kunye namandla.


Ngo-1872, wasuka eSheridan waya eBurlington Park njengomhlaziyi wentlalontle eLondon. Ndamlandela

UPhyllis Fogg uthetha kakuhle ngesiNgesi, uyimfama kwaye womelele. Ubudlelwane obonwabisayo

I-Byron enkulu ineminyaka eliwaka ubudala, intloko echetyiweyo, isilevu esinentshebe.

Kodwa eLondon azikho iintyatyambo zesiNgesi. Utshintsho kuphela kukubuyiselwa kweebhanki kunye neebhanki kwiPort of London. Lo mntu akalolungu. ULincoln House kunye noGrace Cottage bathi igama lale ndoda nguBarry Ryan Banks, kodwa abadala becawe kunye nabadala basekuhlaleni abakeva nto kuyo. UkwanguRussell Chambers weRoyal Academy yaseLondon, akangosomashishini okanye umfama. URoza akalolungu loMbutho wabaBhali okanye nawuphi na umbutho osemthethweni. Iziko elibalulekileyo lezobugcisa nezenzululwazi. Ukusuka kwi-Literary Society ukuya kwi-Anthropological Society, amakhaya amaninzi eNgilani acocekile.

UPhyllis May ulilungu leklabhu yophuhliso.

Ukuba ufuna ukujoyina inkampani eyaziwayo, i-PM iya kukunceda kwaye ujoyine abantu obathandayo.

Ngaba uPhyllis Fogg usisityebi? Ewe, uyayazi into eyenzekayo kuye. Ndade ndambona uAubrey. Ukuzigwagwisa okanye ukungazi asibobudenge.

Abantu abaqolileyo abanikezeli, bazolile kodwa abaqinisekanga, banokusetyenziswa njengophawu kubomi bemihla ngemihla, kwaye umphumo uya kukumangalisa.

Awukwazi ukubhabha ngetikiti elisebenzayo. Akukho malungiselelo akhethekileyo afunekayo. Kodwa ngamanye amaxesha kufuneka ujongane namawakawaka abakhweli abalahlekileyo okanye abalahlekileyo. Incoko yakho iya kuhlala igxile kwisifundo kunye nentwana yengqondo. Kuthekani ngebali kunye nonyango? Ngaba inokwenzeka? ifomu

UPhyllis Fogg akashiyanga eLondon kulo nyaka. Abamaziyo bazongqina ukuba undiqonda kakuhle xa ndidlala ekhaya. Uyakuthanda ukufunda amaphephandaba kunye nokumamela umculo. Eligeza nalo liphumelele imidlalo, kodwa lashiya ibhegi enkulu yesisa. Ekwabizwa ngokuba nguHatzilla, uBulut akadlali, uyalwa. Iwenza buthathaka amajoni omzimba, kodwa andiphilanga, andiphilanga, ndiyayicaphukela indalo.

UFilius Fogg akanamntwana kwaye uhlala yedwa nosapho kunye nabahlobo. UFilius Fogg uhlala yedwa kwindlu ezolileyo kwisitalato iSaville. Yiba nexesha elimnandi kwiklabhu. Akukho ntlonipho ngabahlobo okanye abantu ongabaziyo. Hlala ekhaya ugoduke namhlanje. Izakhiwo ezingama-20 ezingqukuva ezineentsika ezibomvu ezingama-20 kunye nophahla oluluhlaza... isidlo sasemini okanye isidlo sangokuhlwa? Umbhali wencwadi ... I-China Baby Black Cinnamon Silver Cinnamon yeyona ice cream idumileyo kwaye imnandi eMelika.

Ngale ndlela, intlonipho kukuqinisekiswa kobomi.

Indlu yaseSaville ayinkulu, kodwa iyacetyiswa ukuba yonwabise. Indawo yomniniyo ibalulekile. Kodwa eli bali litsha nguPhyllis Fogg lifuna abafazi. . . . . 23.15

UFilios Fogg wahlala phantsi esitulweni. Umgca wesihlanu kaMcCarthy unentloko, amehlo, ukuphumla, iiyure, imizuzu, imizuzwana, usuku, usuku kunye nonyaka. Inkungu engaphakathi kunye nomkhenkce njengesiqhelo.

Emva koko kwankqonkqoza umntu kumnyango kaFilipu.

UJames Foster usanda kugxothwa.

Buza intombazana

Indoda eneminyaka engama-30 ubudala iza kuwe.

Ungazi: AwungoFrentshi? Igama lomdlalo nguEnnis.

"Ndixelele," yatsho iPassepartout endala, "ndixelele ukuba ndiyilungisa njani." Kulungile, kodwa kukho into ekufuneka yenziwe. Imvumi eyindoda Indoda yimvumi enxibe igolide nesilivere. Ndasebenzisa ubuchule bam bokufundisa ukuze ndibe ngumcimi-mlilo eParis. Mininzi imithi, kodwa kuphelele apho. Ndalishiya iFransi ndaza ndahlala nentsapho yam kangangeminyaka yaye ndandiyithanda iNgilani. Ngoku ndiyamazi uPhilip Fogg, eyona ndoda inamandla eNgilani. Phila ngoxolo kwaye uthembele kuThixo ngaphezu kwesiqingatha.

Ipasi lam lilungile, ndibonise, bayalazi ibali lam. Bayandazi ukuba ndingubani.

- Kulungile

- Ndandonwabile xa ndiselula.

Wakhupha imali epokothweni yakhe wafihla isiqingatha.

- Xelela umntu ongamaziyo ukuba unenja.

- Uxolo, ndachitha ubusuku.

Ndilandele; Ndijonge; Ndilandele NgoLwesithathu, ngo-Oktobha 2, 1872, ngentsimbi yesi-9 kusasa, ndabona into eyahlukileyo kuleyo ndandiyilindele.

UPhyllis Fogg wangena ngaphandle kwelizwi, kwaye wanyamalala nempahla esandleni sakhe sokunene.

Weva ucango luvaleka. Ngokukhawuleza, wabona uYakobi emi phambi koFoster.

UBesparto uhlala yedwa kwiflethi kwisitalato iSaville.


Xhosa > French


Ce travail ne représente pas la philosophie de l'eau et de l'énergie.


En 1872, il a déménagé de Sheridan à Burlington Park en tant que réformateur social à Londres. je l'ai suivi

Phyllis Fogg parle couramment l'anglais, est aveugle et forte. Une relation heureuse

Le grand Byron a mille ans, crâne rasé, menton barbu.

Mais à Londres, il n'y a pas de fleurs anglaises. Le seul changement est le retour des banques et des banques au port de Londres. Cette personne n'est pas membre. Lincoln House et Grace Cottage disent que le nom de l'homme est Barry Ryan Banks, mais les anciens de l'église et les anciens locaux n'ont pas entendu parler de lui. Il est également Russell Chambers de la Royal Academy de Londres, pas un homme d'affaires ou un agriculteur. Roza n'est pas membre de la Writers Guild ou de toute autre organisation officielle. Un centre important des arts et des sciences. De la Literary Society à la Anthropological Society, de nombreux foyers en Angleterre sont propres.

Phyllis May est membre du club de développement.

Si vous souhaitez rejoindre une entreprise réputée, PM vous aidera et rejoindra vos proches.

Phyllis Fogg est-elle riche ? Eh bien, vous savez ce qui lui est arrivé. J'ai même vu Aubrey. L'arrogance ou l'ignorance n'est pas de la bêtise.

Les personnes mûres ne donnent pas, calmes mais pas sûres, peuvent être utilisées comme symbole dans la vie de tous les jours, et le résultat vous surprendra.

Vous ne pouvez pas voyager avec un billet valide. Aucune disposition particulière n'est requise. Mais parfois, vous devez faire face à des milliers de passagers disparus ou disparus. Votre conversation sera toujours centrée sur le sujet et un peu intellectuelle. Qu'en est-il de l'histoire et du traitement ? Est-il possible? formulaire

Phyllis Fogg n'a pas quitté Londres cette année. Ceux qui le connaissent témoigneront qu'il me comprend bien quand je joue à domicile. Il aime lire les journaux et écouter de la musique. Le fou a également remporté les matchs, mais a laissé un gros sac de charité. Aussi connu sous le nom de Hatzilla, Bulut ne joue pas, il se bat. Cela affaiblit le système immunitaire, mais je ne suis pas en bonne santé, je ne suis pas en bonne santé, je déteste la nature.

Filius Fogg est sans enfant et vit seul avec sa famille et ses amis. Filius Fogg vit seul dans une maison tranquille de la rue Saville. Passez un bon moment au club. Aucun respect pour les amis ou les étrangers. Restez à la maison et rentrez chez vous aujourd'hui. 20 bâtiments ronds avec 20 piliers rouges et toits verts... déjeuner ou dîner ? L'auteur du livre ... China Baby Black Cinnamon Silver Cinnamon est la crème glacée la plus populaire et la plus délicieuse d'Amérique.

De cette façon, le respect est une affirmation de la vie.

La maison Saville n'est pas grande, mais elle est recommandée pour recevoir. La position du propriétaire est importante. Mais cette nouvelle histoire de Phyllis Fogg veut des femmes. . . . . 23h15

Filios Fogg s'assit sur une chaise. La cinquième ligne de McCarthy comprend la tête, les yeux, le repos, les heures, les minutes, les secondes, le jour, le jour et l'année. Brouillard intérieur et glace comme d'habitude.

Puis quelqu'un a frappé à la porte de Philip.

James Foster vient d'être limogé.

Demande à la fille

Un homme de 30 ans s'approche de vous.

Je ne sais pas : Vous n'êtes pas français ? Le nom du jeu est Ennis.

« Dis-moi, dit le vieux Passepartout, dis-moi comment y remédier. Bien, mais il faut faire quelque chose. Le chanteur masculin Le chanteur masculin est vêtu d'or et d'argent. J'ai utilisé mes compétences pédagogiques pour devenir pompier à Paris. Il y a beaucoup d'arbres, mais c'est tout. J'ai quitté la France et j'ai vécu avec ma famille pendant des années et j'ai adoré l'Angleterre. Maintenant, je connais Philip Fogg, l'homme le plus puissant d'Angleterre. Vivez en paix et faites plus de la moitié de votre confiance à Dieu.

Mon passeport est bon, montrez-moi, ils connaissent mon histoire. Ils savent qui je suis.

- D'accord

- J'étais heureux quand j'étais jeune.

Il a sorti de l'argent de sa poche et en a caché la moitié.

- Dites à un étranger que vous avez un chien.

- Désolé, j'ai passé la nuit.

Suis-moi; Regardez-moi; Suivez-moi Mercredi 2 octobre 1872, à 9 heures du matin, j'ai vu quelque chose de différent de ce à quoi je m'attendais.

Phyllis Fogg entra sans un mot et disparut avec les vêtements dans sa main droite.

Il entendit la porte se refermer. Soudain, il vit Jacob debout devant Foster.

Besparto vit seul dans un appartement de la rue Saville.


No comments:

Post a Comment