20 December, 2022

Day 80: From Yoruba to Zulu… to French

Yoruba > Zulu


Lo msebenzi awumele ulwazi lwamanzi namandla.


Ngo-1872, wasuka eSheridan waya eBurlington Park njengomgqugquzeli wezenhlalakahle eLondon. Ngiyakulandela

U-Phyllis Fogg uphelele ngesiNgisi, uyimpumputhe futhi uqinile. Ubuhlobo obujabulisayo

U-Byron omkhulu wayeyindoda yeminyaka eyinkulungwane, eshefiwe, enentshebe.

Kodwa eLondon azikho izimbali zesiNgisi. Ushintsho kuphela ukubuyiselwa kwamabhange namabhange echwebeni laseLondon. Lo muntu akalona ilungu. ILincoln House kanye noGrace Cottage bathi igama lale ndoda nguBarry Ryan Banks, kodwa abadala besonto nomphakathi abakaze bezwe ngaye. Futhi wayenguRussell Chambers weRoyal Academy yaseLondon, engeyena usomabhizinisi noma umlimi. U-Roza akalona ilungu le- Writers Guild nanoma iyiphi enye inhlangano esemthethweni. Ukubaluleka okumaphakathi kwezobuciko nesayensi. Kusukela ku-Literary Society kuya ku-Anthropological Society, izakhiwo eziningi eNgilandi zingcwele.

UPhyllis May uyilungu leqembu lentuthuko.

Uma ufuna ukujoyina inkampani eyaziwayo, u-PM uzokusiza futhi ujoyine okuthandayo.

Ingabe uPhyllis Fogg ucebile? Uyazi ukuthi kwenzekani kuye. Ngabona no-Aubrey. Ukuziqhenya noma ukungazi akubona ubuwula.

Abantu abadala abaniki, bezolile kodwa bengaqiniseki, bangasetshenziswa njengophawu ekuphileni kwansuku zonke, futhi umphumela uzokumangaza.

Awukwazi ukundiza ngethikithi elivumelekile. Azikho izinhlelo ezikhethekile ezidingekayo. Kodwa ngezinye izikhathi kufanele ubhekane nezinkulungwane zabagibeli abalahlekile noma abalahlekile. Inkulumo yakho iyohlale igxile esihlokweni nasekuhlakanipheni okuthile. Kuthiwani ngendaba kanye nokwelashwa? Kungenzeka yini? ifomu

UPhyllis Fogg akazange ashiye eLondon kulo nyaka. Abamaziyo bazofakaza ukuthi uyangiqonda kahle uma ngidlala ekhaya. Uthanda ukufunda amaphephandaba nokulalela umculo. Uhlanya lusawunqoba umdlalo, kodwa lushiye isikhwama esikhulu sokunye. Obuye aziwe ngelikaHatzilla, uBulut akajabule, uyalwa. Kuwukuphazamiseka kwamasosha omzimba, kodwa angiphilile, angiphilile, ngiyayizonda imvelo.

UFilius Fogg akanazo izingane futhi uhlala yedwa nomndeni nabangane. UFilius Fogg uhlala yedwa endlini ethule kuSaville Street. Ube nesikhathi esimnandi ekilabhini. Akukho nhlonipho ngabangane noma abantu ongabazi. Hlala ekhaya futhi uye ekhaya namuhla. Izakhiwo eziyindilinga ezingama-20 ezinezinsika ezibomvu ezingama-20 neziqongo eziluhlaza... isidlo sasemini noma isidlo sakusihlwa? Umbhali wencwadi ... I-China Baby Black Cinnamon I-Silver Cinnamon ithandwa kakhulu futhi iyi-ayisikhilimu emnandi kakhulu eMelika.

Ngale ndlela, inhlonipho iqinisekisa ukuphila.

I-Saville House ayinkulu, kodwa iqinisekisiwe ukuzijabulisa. Isikhundla somnikazi sibalulekile. Kodwa le ndaba entsha kaPhyllis Fogg ifuna abesifazane. . . . . 23.15

UFilios Fogg wahlala esihlalweni. Umugqa wesihlanu kaMcCarthy uqukethe ikhanda, ubuso, ukuphumula, amahora, imizuzu, imizuzwana, usuku, usuku kanye nonyaka. Inkungu neqhwa endlini njengenjwayelo.

Kwabe sekungqongqoza umuntu emnyango kaPhilip.

UJames Foster usanda kuxoshwa.

Ibuze intombazane

Indoda eneminyaka engu-30 iza kuwe.

Angazi: Akusona isiFulentshi? Igama lomdlalo ngu-Ennis.

"Ngitshele," kusho iPassepartout endala, "ngitshele ukuthi ngiyilungisa kanjani." Kuhle, kodwa kufanele kwenziwe okuthile. Umculi Umculi ogqoke igolide nesiliva. Ngasebenzisa amakhono ami okuqeqesha ukuze ngibe isigelekeqe eParis. Kunezihlahla eziningi, kodwa yilokho kuphela. Ngasuka eFrance ngahlala nomndeni wami unyaka wonke futhi ngithanda iNgilandi. Manje sengimazi uPhilip Fogg, indoda enamandla kakhulu eNgilandi. Phila ngokuthula futhi uthembele kuNkulunkulu ngaphezu kwengxenye.

Ipasi lami lilungile, ngibonise, bayalwazi udaba lwami. Bayazi ukuthi ngingubani.

- Kuhle

- Ngajabula ngisemncane.

Wakhipha imali ephaketheni lakhe wagcina uhhafu wayo.

- Tshela umuntu ongamazi ukuthi unenja.

Uxolo, ngichithe ubusuku.

Ngilandele; Ngibheke; Ngilandele ngoLwesithathu, ngo-October 2, 1872, ngehora lesishiyagalolunye ekuseni, ngabona okuthile okuhlukile kulokho engangikulindele.

UPhyllis Fogg wangena ngaphandle kwezwi, futhi wanyamalala nezingubo esandleni sakhe sokudla.

Wezwa kuvaleka umnyango. Khonokho wabona uJakhobe emi phambi kukaFoster.

U-Besparto uhlala yedwa efulethini ku-Saville Street.


Zulu > French


Ce travail ne représente pas la connaissance de l'eau et de l'énergie.


En 1872, il a déménagé de Sheridan à Burlington Park en tant qu'activiste social à Londres. Je te suis

Phyllis Fogg est parfaite en anglais, aveugle et dure. Une relation heureuse

Le grand Byron était un homme rasé de près et barbu d'un millier d'années.

Mais à Londres, il n'y a pas de fleurs anglaises. Le seul changement est le retour des banques et des banques au port de Londres. Cette personne n'est pas membre. Lincoln House et Grace Cottage disent que le nom de l'homme est Barry Ryan Banks, mais les anciens de l'église et la communauté n'ont jamais entendu parler de lui. Et il était Russell Chambers de la Royal Academy de Londres, pas un homme d'affaires ou un fermier. Roza n'est pas membre de la Writers Guild ou de toute autre organisation officielle. Importance centrale pour les arts et les sciences. De la Literary Society à la Anthropological Society, de nombreux bâtiments en Angleterre sont sacrés.

Phyllis May est membre de l'équipe de développement.

Si vous souhaitez rejoindre une entreprise réputée, PM vous aidera et rejoindra votre favori.

Phyllis Fogg est-elle riche ? Il sait ce qui lui est arrivé. J'ai vu Aubrey aussi. L'orgueil ou l'ignorance ne sont pas de la bêtise.

Les personnes âgées ne donnent pas, calmes mais incertaines, peuvent être utilisées comme symbole dans la vie de tous les jours, et le résultat vous surprendra.

Vous ne pouvez pas voyager avec un billet valide. Aucun programme spécial n'est requis. Mais parfois, vous devez faire face à des milliers de passagers perdus ou disparus. Votre discours sera toujours axé sur le sujet et une certaine sagesse. Qu'en est-il de l'histoire et du traitement ? Est-il possible? formulaire

Phyllis Fogg n'a pas quitté Londres cette année. Ceux qui le connaissent témoigneront qu'il me comprend bien quand je joue à domicile. Il aime lire les journaux et écouter de la musique. Le fou gagne quand même la partie, mais laisse un gros sac de figurants. Aussi connu sous le nom de Hatzilla, Bulut n'est pas content, il se bat. C'est un trouble du système immunitaire, mais je ne suis pas en bonne santé, je ne suis pas en bonne santé, je déteste la nature.

Filius Fogg n'a pas d'enfants et vit seul avec sa famille et ses amis. Filius Fogg vit seul dans une maison tranquille de la rue Saville. Passé un bon moment au club. Aucun respect pour les amis ou les étrangers. Restez à la maison et rentrez chez vous aujourd'hui. 20 bâtiments ronds avec 20 piliers rouges et sommets verts... déjeuner ou dîner ? L'auteur du livre ... China Baby Black Cinnamon Silver Cinnamon est la crème glacée la plus populaire et la plus délicieuse d'Amérique.

De cette façon, le respect assure la vie.

Saville House n'est pas grand, mais c'est garanti d'être amusant. La position du propriétaire est importante. Mais cette nouvelle histoire de Phyllis Fogg cherche des femmes. . . . . 23h15

Filios Fogg était assis sur une chaise. La cinquième ligne de McCarthy comprend la tête, le visage, le repos, les heures, les minutes, les secondes, le jour, la date et l'année. Brouillard et neige dans la maison comme d'habitude.

Puis quelqu'un a frappé à la porte de Philip.

James Foster vient d'être licencié.

demanda la fille

Un homme de 30 ans s'approche de vous.

Je ne sais pas : Pas français ? Le nom du jeu est Ennis.

« Dis-moi, dit le vieux Passepartout, dis-moi comment y remédier. Bien, mais il faut faire quelque chose. Chanteur Chanteur vêtu d'or et d'argent. J'ai utilisé mes compétences de formation pour devenir un gangster à Paris. Il y a beaucoup d'arbres, mais c'est tout. J'ai quitté la France et j'ai vécu avec ma famille pendant un an et je suis tombé amoureux de l'Angleterre. Maintenant, je connais Philip Fogg, l'homme le plus puissant d'Angleterre. Vivez en paix et faites plus de la moitié de votre confiance à Dieu.

Mon passeport est bon, montrez-moi, ils connaissent mon cas. Ils savent qui je suis.

- Bien

- J'étais heureux quand j'étais jeune.

Il a sorti de l'argent de sa poche et en a gardé la moitié.

- Dites à un étranger que vous avez un chien.

Désolé, j'ai passé la nuit.

Suis-moi; Regardez-moi; Le mercredi suivant, 2 octobre 1872, à neuf heures du matin, j'ai vu autre chose que ce à quoi je m'attendais.

Phyllis Fogg entra sans un mot et disparut avec les vêtements dans sa main droite.

Il entendit la porte se refermer. Puis il vit Jacob debout devant Foster.

Besparto vit seul dans un appartement de la rue Saville.


No comments:

Post a Comment